لیونل
مسی

ستاره بارسلونا ابراز اميدواري کرد که براي سومين سال پياپي به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شود.

ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا همچون دو فصل گذشته در اين فصل هم نمايش خيره‌کننده‌اي در جمع آبي ـ اناري‌ها داشته است و چند روز پيش هم از طرف روزنامه اکيپ فرانسه به عنوان قهرمان قهرمانان جهان انتخاب شد.
بهترين بازيکن دو سال گذشته فوتبال جهان که امسال هم شانس زيادي براي کسب اين عنوان دارد، در گفت و گو‌ با روزنامه اسپورت اسپانيا گفت: من جزو آن دسته از بازيکناني نيستم که همواره قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا را تکرار مي‌کند. من فقط دوست دارم فوتبال بازي کنم و اصلا نمي‌خواهم با تکرار اين مسايل ذهن خود را مشغول کنم. البته بايد اين را بگويم که من در بارسلونا بسيار راحت و خوشحال هستم و براي کسب عنوان‌ها و قهرماني‌ها تمام تلاش خود را خواهم کرد.
مسي درباره احتمال رويارويي با رئال مادريد در جام حذفي اسپانيا گفت: ابتدا بايد از سد اوساسونا بگذريم، سپس درباره بازي‌ها و حريف‌هاي بعدي فکر خواهيم کرد. در اسپانيا معمولا نمي‌شود حريفان بعدي را پيش‌بيني کرد. ما فقط به بازي‌هاي که معلوم شده است، فکر مي‌کنيم.
مسي که بعد از سر کار آمدن سابيا بازوبند کاپيتاني تيم ملي فوتبال آرژانتين را به بازو بست، درباره اين که آيا امسال هم مي‌تواند همچون دو سال گذشته به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شود، گفت: در اين باره چيزي نمي‌دانم، مطمئنا اگر اين عنوان را به دست آورم، بسيار خوشحال خواهم شد. اين براي من افتخار بزرگي است که براي سومين سال پياپي در اين ليست قرار دارم، از اين که در جمع سه نفر قرار گرفته‌ام، بسيار خوشحالم. البته بايد اين را هم بگويم که از قرار گرفتن ژاوي هم در اين ليست خوشحالم. او هم بازيکن خوبي است و شايستگي لازم براي کسب اين عنوان را دارد.


نظرات شما عزیزان:

لیونل مصطفی
ساعت9:53---11 فروردين 1391
ایول دمت گرم فقط بارسلونا
اگه خواستی به وبلاگم سری بزن
تا با هم تبادل لینک کنیم


mohammad
ساعت23:22---18 اسفند 1390
بهترین سایت تفریحی سرگرمی

پر از خنده شادی سرگرمی فوق با حال کاریکاتور مطالب جالب روزانه حتما به این سایت بروید و عضو شوید


amin
ساعت14:50---22 بهمن 1390
سلام / ایول وبلاگتون حرف نداره همین طور ادامه بدید/ موفق باشید

negin
ساعت21:08---20 بهمن 1390
وااااااااااااااااای عشقم باسلونااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در پنج شنبه 20 بهمن 1386برچسب:مسی ,بهترین بازیکن جهان,

ساعت 20:3 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت